شاهراه

مرد را دردی اگر باشد خوش است **** درد بی‌دردی علاجش آتش است

شاهراه

مرد را دردی اگر باشد خوش است **** درد بی‌دردی علاجش آتش است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۴ ب.ظ

2-2**شنیده ها

* شنیده‌ها حاکی است یکی از پیگیرترین شاکیان احمدی‌نژاد در دادگاه لولو می‌باشد. آقای لولو از احمدی‌نژاد بدلیل علنی کردن اتهام سرقت در یکی از سخنرانی‌های سفرهای استانی قبل از اثبات در دادگاه، شکایت کرده است.



* جلد جدید کتاب خاطرات هاشمی رفسنجانی با عنوان «امام مخالف بود» با سرفصل‌های جدیدی چون امام مخالف شهردار نشدن محسن بود، امام مخالف هم گروه شدن با آرژانتین بود، امام مخالف اقدام افراطی‌ها برای جام زهر خواندن قطعنامه بود، امام انتقاد به مذاکره کنندگان را حرام می‌دانست، امام بخاطر علاقه‌اش به مستضعف‌ها همیشه دوست داشت با امثال ساحل عاج و غنا و سنگال و اتیوپی هم گروه شویم، امام موافق رفع فیلتر فیس‌بوک بود، امام مخالف فردو و نطنز و اراک و کلا مخالف صنعت هسته‌ای بود و ... روانه بازار خواهد شد.

* شنیده شده است برخوردهای امنیتی مسئولان حفاظت با ملاقات کنندگان داماد لرستان کماکان ادامه دارد. این افراد با جدی‌تر کردن تدابیر امنیتی درخواست یک گاز قبل از ورود و یک گاز بعد از ملاقات را داشته‌اند که خانواده موسوی صرفا با یک گاز قبل از ملاقات موافقت کرده‌اند. مذاکره برای به توافق رسیدن بر سر تعداد گازها کماکان ادامه دارد.

* شنیده شده بود با افزایش احتمال حضور سرزده احمدی‌نژاد در آفریقای جنوبی برای شرکت در مراسم نلسون ماندلا؛ مادر وی به مکانی نامعلوم منتقل شده بود.

* شیخ بی‌سواد پس از اطلاع از موضع ظریف برای گفتگو با شیخک نشین امارات بر سر جزایر در یک جلسه محفلی به شدت علیه دولت روحانی موضع‌گیری کرده است. وی اعلام کرده ظریف بدون دوپهلوگویی باید صریحا موضعش را روشن کند که عربی به خلیج برگردد بهتر است یا به دوَل؟

* شنیده شده است در جلسه وزیر خارجه در دانشگاه تهران که در برابر چند انتقاد کوچولوی دانشجویی در عرض چند لحظه ظریف به ضخیم تبدیل شد کارشناسان به این نتیجه رسیدند وزارت خارجه در حال تغییر رویکرد دیپلماسی خود از لبخند به چماق و گرز می‌باشد. گفتنی است در این مراسم ظریف به خاطر چند دقیقه سوال و انتقاد چند دانشجوی سال اول و دومی را به شدت با بیل خاموش کرد.

* طبق اخبار رسانه‌ها در انتخاب محبوب‌ترین چهرهٔ سال برای قرار گرفتن روی جلد مجله تایم که این بار تبدیل به یک مسابقه جدی بین یک مشت سرهنگ شده بود، سرهنگ مصری جناب السیسی رئیس کودتای مصر توانست در یک رقابت حساس و نفس‌گیر از سد دیگر کاندیداها از جمله روحانی رئیس جمهور کشورمان بگذرد و در جایگاه اول قرار بگیرد. ظاهرا روحانی از این‌که تمام رقبایش سرهنگ بوده‌اند دلخور شده و نوعی توهین به خود تلقی کرده و باعث شده در ادب و هوش اوباما تردید کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی