شاهراه

مرد را دردی اگر باشد خوش است **** درد بی‌دردی علاجش آتش است

شاهراه

مرد را دردی اگر باشد خوش است **** درد بی‌دردی علاجش آتش است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ب.ظ

کالای کشتار

وقتی می‌خواندم که در دوران دفاع مقدس کمتر از ۲۰ درصد بودجه کشور صرف جنگ می‌شد و مشارکت مردم چیزی در حدود ۱۵ درصد بود، باورش برایم سخت بود که وقتی جنگی به این بزرگی اتفاق افتاده چرا مشارکت مردم و یا حداقل بودجه جنگ این‌قدر پائین بوده که فتنه‌ی داعش شروع شد.

در این متن به اینکه اکنون در این جنگ نیابتی، درصد مشارکت ما در دفاع از کشور که همان مدافع حرم بودن است چقدر است و یا اینکه چه بودجه‌ای خرج آن می‌شود مطرح نیست (بااینکه بسیار مهم است و متأسفانه در حق آن اجحاف می‌شود)، موضوع این متن بررسی فاجعه‌ای بدتر از عدم مشارکت و نبود بودجه است!

برای توضیح این فاجعه سه دسته از مردم در این اتفاق توضیح داده می‌شوند:

۱- دسته‌ی اول؛ مردمی هستند که در جنگ به‌صورت مستقیم حضور ندارند ولی همواره رزمندگان را از دعای خود و در مواردی از کمک‌های خود محروم نمی‌کنند.

https://telegram.me/shemshadichannel/1262

۲- دسته‌ی دوم؛ روشنفکرنماها و غرب‌زدگانی هستند که نه‌تنها کمک نمی‌کنند بلکه همواره با بی‌خردی تمام لب به انتقاد می‌گشایند که چرا در امور دیگران دخالت کرده و شبهات و شایعات خود را علیه محور مقاومت منتشر می‌کنند!

https://telegram.me/SHAYEAAT/764

اما دسته‌ی بدتری به نظر بنده هم هستند!(توضیح فاجعه)

۳- دسته‌ی سوم؛ افرادی هستند از هردو دسته‌ی اول و دوم!

فصل مشترک این افراد که هم از دسته‌ی اول هستند و هم از دسته‌ی دوم ناآگاهی و جهل است، به‌شرط اینکه بدبینانه به آن نگاه نکنیم و آن را خیانت ننامیم!

این افراد حکم تدارکات دشمن را ایفا می‌کنند؛ آن‌هم با طبق یک جمله ساده:

«خرید می‌تواند بکشد

بله! این افراد با خرید کالاهای صهیونیستی و عربستانی بودجه کشتار و جنایات دواعش، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها را در سوریه، عراق، فلسطین، یمن و ... تأمین می‌کنند!

به آن‌ها باید گفت «مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان»

بااین‌حال این فاجعه در رسانه‌ها کمتر پوشش داده می‌شود.

بیایید کمک به جنایت‌کاران را متوقف کنیم.

https://bdsmovement.net

#نه_به_کالای_کشتار #boycottsaudi #boycottisrael #لورئال #LOréal #گارنیه #کوکاکولا #CocaCola #نستله #Nestlé #سرلاک #کیت_کت #KitKat #نان #NAN #Caterpillar روغن #بهار، #لادن، #نسترن آبمیوه #رانی غذای #البیک

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی