شاهراه

مرد را دردی اگر باشد خوش است **** درد بی‌دردی علاجش آتش است

شاهراه

مرد را دردی اگر باشد خوش است **** درد بی‌دردی علاجش آتش است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۹ ب.ظ

2-3**پیش لرزه مناظره

نکات پرس:

دکتر احمدی‌نژاد در دعوت‌نامه خود نوشته است « لکن به احترام تقاضاهای بی‌شمار گروه‌های مختلف مردم و از جمله صاحب‌نظران سیاسی و اقتصادی، لازم دیدم که از جنابعالی دعوت نمایم تا در فضایی کاملاً دوستانه و صمیمانه، در مناظره‌ای صریح، اصولی و روشنگر در منظر افکار عمومی ابهامات را رفع و حقایق ناب را آن‌طور که هست مورد تصدیق و تأکید قرار دهیم تا از فرصت برداشتن گام‌های بلند و استوار در مسیر رو به جلوی کشور دریغ نشود»


حال ما در «تخیل» خود به سراغ آدم های معروف رفتیم و از آنها پرسیدیم که: شما دراین‌باره به آقای روحانی چه توصیه‌ای می‌کنید؟؟
موسوی: آقای روحانی، تو که خودت چیزی و میدونی که این محمود چیزه. اگه میخوای چیز بشی برو باهاش چیز کن. اما اگه عکس زنت رو در آورد و چیز کرد، مثل من چیز میشیاااا، خود دانی.
کروبی: برو حسن جون، نترس! برو بگو درسته که ننه جون من مُرده اما تا آخرین لحظه دستگاه تورم سنجش کار میکرده! اگه کم اوردی دو تا فحش از طرف من بده.
رهنورد: من به عنوان یک نخبه(!) معتقدم که این دعوت نامه تقلبی است. روحانی و احمدی‌نژاد هر دو پسران سمنان اند. مگر میشود که پسر سمنان با پسر سمنان مناظره کند؟
نعیمه اشراقی: اتفاقا من یه جک چیز دار درباره مناظره حسن و محمود برا امام (ره) تعریف کردم. خیلی خندید! (این تخیل توسط یک هکر در ذهن ما وارد شده و خانم اشراقی آن را تکذیب کردند)
اکبر هاشمی: حیف که دوباره مسخرم میکنید و الا من یه خاطره خوب از امام (ره) در این باره دارم که نمی گم...
اکبر ترکان: آقای رئیس جمهور عزززیز! اگر محمود قول میده که راست گو باشه و آمارهای شما -که توسط وزیرانتان تکذیب شده- را  قبول کند. بروید مناظره کنید و الا نرید.
اسفندیار رحیم‌مشایی: آقای روحانی اگر قول بدهد آن شعری* را که در سازمان ملل خواند، در مناظره هم بخواند، من با رفتنشان موافقم.
*بکوشید و نیکی به کار آورید / چو دیدید سرما، بهار آورید
نیکزاد:  من کاری به مناظره ندارم. اما بی انصاف، همه تقصیرها رو انداختی گردن مسکن مهر!؟ دوبرابر تراکتور کار کردم تا این همه فقیر خونه دار شدند. حالا این آمارهای الکی تو خیلی زور داره برام.
جک استراو: حسن جون بیکاری ها! مثل من برو یه مصاحبه بکن و بگو غلط کردم، معذرت می خوام. خودتو با این دکتر در ننداز.
جواد ظریف: اگر توش توافقنامه امضا میکنید منم میام! البته این دفعه اجازه نمیدم کری، اشتون رو بغل کنه ها!!
عفت مرعشی (همسر آقای هاشمی): اگه حسن هم تو مناظره شکست خورد مردم بریزند تو خیابونااا، به فائزه هم میگم بره ساندویچ بخوره!!!
 علی لاریجانی:اگر احمدی‌نژاد فیلمی درباره شل آماری های روحانی دارد به مجلس ارائه کند تا در یک مشت‌زنی سیاسی از او به آقا صادق شکایت کنم، تصویب شد!!!

http://nocutpress.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی