شاهراه

مرد را دردی اگر باشد خوش است **** درد بی‌دردی علاجش آتش است

شاهراه

مرد را دردی اگر باشد خوش است **** درد بی‌دردی علاجش آتش است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۱ ق.ظ

1-6**مناجات

دلگیرم از زمانه بیا مهربان من

بر لب رسیده از غم ایّام جان من



دنیا مرا به بند اسارت کشیده است

رنگ قفس شده همه ی آسمان من

عمرم به سر شد و نشدم آنچه خواستی

باران شرم می چکد از دیدگان من

عشّاق را به رنج و بلا آزموده اند

ای وای اگر «فراق» بود امتحان من

دستی بگیر تا نرود نوکری ز دست

هجران تو ببین که بریده امان من

شبگرد فاطمه، شب جمعه برای تو

شب های چارشنبه ی هفته از آن من

«یک شب به خاطر سفر کربلای تو

یک شب به خاطر سفر جمکران من»

با خود ببر مرا سحر جمعه کربلا

تا تلّ زینبیه شوی روضه خوان من

با یک نگه برای دلم فتح باب کن

گردم فدائی تو، امام زمان من

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۲

نظرات (۱)

۱۲ آذر ۹۲ ، ۲۲:۲۵ یک رفیق خسته
سلام رسول جان. نشریه خوبی بود. دستت درد نکنه. ولی همیشه یادت باشه هیچ وقت زود در مورد کسی قضاوت نکن. و نگذار مسائل سیاسی باعث سرد شدن روابطط   با رفیقات بشه. به هر حال من هنوز هم دوستت دارم.
پاسخ:
سلام. لطفا راهنمایی میکنید، تو این چند روز هرچقد فکر کردم یادم نیومد با چه کسی روابطم سرد شده به خاطر مسایل سیاسی.
اگه دوست ندارید کامنت بذارید, برام ایمیل بفرستید:
shahrah@chmail.ir

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی